+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

HOTEL MALTA Bewertungen

Hotelbewertung

97%
Perfekt

von 490 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    98%
  • Sauberkeit

    99%
  • Ausstattung

    97%
  • Komfort

    95%
  • Preis-Leistungverhältnis

    96%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anna Polachová

Einzelreisender, 30.8.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 27.8.2022

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • V nabídce jednotlivých hotelů termínového kalendáře Spa nejsou aktualizovány obsazené termíny, takže skutečný stav (zda je termín volný) se zákazník dozví až zpětnou vazbou od vašeho operátora. Je zcela obvyklé že aktualizace termínového kalendáře funguje v nabídkovém systému cest. kanceláří, slevomatů a jiných.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
HOTEL MALTA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, Vážení a milí hosté, doufáme, že jste byli s pobytem v našem hotelu spokojení.
My termínový kalendář našich hotelů pravidelně aktualizujeme. Pokud se Vám termín neukázal jako volný, znamená to, že jsme měli poslední volné pokoje a pustili je do prodeje pouze na poptávku. Činíme tak, aby nedošlo k přebukování hotelu. Ve volnějších termínech máme kapacity k přímému prodeji vždy uvolněné. Spa.cz toto vůbec neovlivní, každý hotel si to musí hlídat sám.
Přejeme krásný zbytek léta a těšíme se příště na viděnou !
V. Lásková - hotel Manager

Vladimir Kulish

Familie mit älteren Kindern, 23.8.2022

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 23.8.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Hotel je na skvělém místě, dostupnost (a to včetně toho, kdy přijedete autobusem z Prahy) je skvělá, ubytování i strava naprosto dostačující. Přestože jsou okna obrácena na pěší zónu, v noci je klid. Naprosto špičkové jsou ale procedury a jednání personálu, vždycky vám vyjdou vstříc. Masáže jsou poctivě provedeny. Zažila jsem několik ozdravných pobytů, tenhle byl rozhodně nejlepší. Po jediném týdnu mě přešly bolesti zad, kterých jsem se rok nemohla zbavit. Rozhodně se brzy vrátím! Velké díky!

  • Přístup zdravotnického personálu i obsluhy v restauraci, vstřícnost personálu obecně.

  • Nemám, co bych vytkla.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
HOTEL MALTA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení a milí hosté, mnohokrát Vám děkujeme za návštěvu na našem hotelu a hlavně za krásné hodnocení ! Moc si toho vážíme a těšíme se na Vaši příští návštěvu.

Milan Hodr

Einzelreisender, 14.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Krylova Lybov

Einzelreisender, 14.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 13.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 8.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme spokojeni,případně se rádi opět ubytujeme.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Alla Bulatetska

Einzelreisender, 7.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Всё замечательно. Персонал приятный, вкусная еда, уютные номера.

  • Расположение отеля близко к источникам

  • Нет детской площадки

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Leoš Kobr

Einzelreisender, 2.8.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Skvělá kuchyně. Početná rusky hovořící klientela (mimochodem mně nevadí), takže alespoň 1 x denně ryba (bez kostí) a někdy vychází zajímavé kombinace (ryba + těstoviny, nebo ryba + rýže), ale i našinec si vybere. Drůbež, vepřové, vegetariánské saláty,... Formou bufetu, takže každý si může naložit, co mu chutná. Recepce - vstřícný personál. Úklid naprostá spokojenost. Možnost posedět na terásce, ale párkrát bylo počasí proti. Doporučuji Karlovarskou kartu, zvláště pokud máte méně procedur, je na ni spoustu vstupů zdarma, MHD zdarma, ... Příště budu volit polopenzi (loni jsem zhubl o 3 kg, ale letos se to nepovedlo)

  • Kuchyně Recepce - odbavení cca o hodinu dříve Bezproblémové prodloužení pobytu Lednička a sejf na pokoji Blízkost Mlýnské kolonády Autobus (Linka 1 a 4) mají konečnou přímo před hotelem = Homo Sapiens se nemusí tahat s těžkými kufry od nádraží nebo terminálu Pozornost podniku na pokoji - lázeňské oplatky Voucher na kávu a zákusek Vstupenka do bazénu do Alžbětiných lázní (lze vyměnit na hotelu za jízdenku na místní vláček, já ji v lázních vyvexloval za solnou jeskyni, protože neumím plavat) Župan a papuče (jedna velikost) na pokoji Některé procedury v budově, některé přes ulici v Hotelu Růže. Dobré a stabilní internetové připojení. Procedury a jejich počet, vstřícný personál Příjemné nekuřácké prostředí. Kulturní program na kolonádě.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 29.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jitka Ottová

Älteres Paar, 24.7.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Děkujeme, byli jsme velmi spokojeni s pobytem, jídlem i lázeňskou péčí

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 18.7.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Uvítala bych na nástěnce v recepci program divadla nebo koncertů. Bylo tam několik letáčků, ale na akce které již proběhly.

  • Ochotný personál, dobré jidlo, a fakt, že vše bylo i ke konci výdejní doby. A kávu vaříte dobrou!.

  • Je to maličkost. Špatně chodím a krok ze silnice na chodník byl pro mne vždy se sevřeným dechem. Pro normálního člověka je těch několik centimetrů ok, ale pro mne to bylo vždy stresující.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Šmerdova Miloslava

Einzelreisender, 18.7.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše v naprostém pořadku- maximální spokojenost…

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 18.7.2022

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Radka Pojerová

Älteres Paar, 17.7.2022

Vysočina

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt v hotelu Malta jsme s manželem dostali k narozeninám a jsme za to moc rádi. Příjemné a čisté prostředí, ochotný a vstřícný personál jak při procedurách tak i při stravování - je velice milé vidět kolem sebe usměvavé a příjemné lidi. Kuchyně výborná!!! Pestrost jídel, velký výběr, domácí prostředí...... Nádherné prostředí Karlových Varů, možnost krásných procházek....byl ti nádherný týden.

  • Žádné špatné prožitky nemáme.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Hana Hlásková

Einzelreisender, 16.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Nadšení ve všech směrech

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petra

Einzelreisender, 7.7.2022

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 27.6.2022

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Konzultace s doktorem o výběru procedur

  • bez připomínek

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 27.6.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10