+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

HOTEL MALTA Recenze

Hodnocení hotelu

97%
Perfektní

dle 494 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    98%
  • Čistota

    99%
  • Vybavení

    97%
  • Pohodlí

    95%
  • Poměr cena/kvalita

    96%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina s malými dětmi
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 20.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Libuše Surmová

jednotlivec, 15.11.2021

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

mladý pár, 13.11.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • celková spokojenost, jen jedna maličkost, jelikož jsme měli pobyt v rámci situace přeložen, ale byli jsme ujištěni, že nastavení služeb se nemění, přesto nám při lékařské prohlídce, i když bylo na kartě 15 procedur, jich dali jen 10, upozornili jsme na to, ale žádná reakce - pro příště - nedejte se

  • přístup personálu v restauraci ( oběd, večeře, snídaně ), na procedurach a v přilehlé restauraci - perfektní

  • viz.výše - vstupní prohlídka a při změně personálu v recepci ( první paní úplně super, druhá - hlavně po mně nic nechtějte)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 6.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Celková spokojenost, přiměřeně ceně.Ctyri hvězdičky za komfort-osvetleni pokoje.

  • ☹️

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 6.11.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Perfektní péče na léčebných procedurách. Čistota na hotelovém pokoji i v ostatních prostorách.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana Kovářová

ostatní, 31.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Eduard Vlček

skupina přátel, 2.10.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Hotel, personál i služby hodnotíme kladně. Byli jsme zde již podruhé a rádi se zase vrátíme.

  • Čistota prostředí, příjemný personál a umístění u kolonády.

  • Nic.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 25.9.2021

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Celkove vyborne

  • Veskere sluzby a pokoj

  • Katastrofalni parkovani i kdyz chapu, ze mist je malo, tak parkovat 20 min do kopce moc dobre neni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

ostatní, 20.9.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Jako by to, co je v soukromých rukou bylo udržováno, a to, co je v rukou města - chodníky (např. před Thermalem), čistota na stezkách za kolonádou apod. - trochu strádalo. Snad jediné město, kde se mi v městském Infu nesnažili nabídnout "kde co" a spíš jsem měla pocit, že obtěžuji... Hlavou mi vrtá otázka, jak moc jsou KV ochotny přijímat Čechy... Ve Vašem hotelu je patrné, že si lidé váží práce a jsou za ni vděčni.

  • Překvapilo mě, že netrváte na dodržování pravidel - respirátorů (např. v jídelně při nandavání jídla), ale třeba i v obchodech či MHD... a to v době, kdy KVkraj měl nejvíce nakažených.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miloslava Ramešová

dospělý pár, 13.9.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Hotel v centru, dobře vybavený.

  • Vše

  • Nemám žádné výhrady, pobyt splnil naše očekávání

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

skupina přátel, 13.9.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Snížené hodnocení komfortu pouze kvůli Balneu v jiné budově.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Marcela Polanská

jednotlivec, 13.9.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Babický Antonin

jednotlivec, 3.9.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 14.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Celkový pobyt, byli jsme spokojení

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 7.8.2021

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Byli jsme moc a moc spokojení, služby, personál, ubytování s polopenzí na jedničku, děkujeme

  • Všechno

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 22.7.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • V podstatě vše, byl to super pobyt.

  • Možnosti a cena parkování, ale to dáno lokalitu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
HOTEL MALTA odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za milé hodnocení našeho hotelu a služeb, kterého si velmi vážíme. Přejeme krásný zbytek léta a hodně zdraví.

S přáním hezkého dne
Lenka Sobková

Libor Koblížek

jednotlivec, 20.7.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Příjemný a stále usměvavý personál (až na číšníka s audinou, kterého rodiče nenaučili zdravit), čistý hotel, skvělá kuchyně!!!, milý personál u procedur.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
HOTEL MALTA odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Koblížek,
děkujeme za milé hodnocení, kterého si velmi vážíme.

Přejeme Vám krásný zbytek léta a hodně zdraví.
S přáním hezkého dne
Lenka Sobková

Anonym

jednotlivec, 17.7.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Zoja Kačaliaková

jednotlivec, 12.7.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Byl to dárek pro rodiče kteří slaví kulaté narozeniny. Byli naprosto spokojeni a já jako zřizovatelka také. Vše proběhlo v pořádku a k úplné spokojenosti.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
HOTEL MALTA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Brychtová,
děkujeme za milé hodnocení, kterého si velmi vážíme a budeme se těšit na Vaší další návštěvu.

S přáním hezkého dne
Lenka Sobková

Jaroslava Langová

dospělý pár, 20.10.2020

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Byli jsme s pobytem velmi spokojeni.Ubytování v hotelu, vstřícnost personálu i ochota fyzioterapeutů byla na vysoké úrovni. Rovněž stravování nemělo jedinou chybičku, včetně hotelové restaurace. Kulturní vyžití nehodnotím, neboť v době koronavirové krize se žádná kultura nekonala. Karlovy Vary by měly trochu zapracovat na značení turistických stezek v okolí města.

  • Ubytování procedury stravování procházky v okolí Karlových Varů

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10